Professionele Zakelijke Engelse Emails en Brieven schrijven
DIT E-BOEK IS HELAAS NIET MEER BESCHIKBAAR
Schrijft u regelmatig e-mails in het Engels en/of stuurt u ook nog Engelse brieven?
Dan moet u vooral verder lezen. Alles over zakelijke Engelse emails en brieven schrijven in dit e-boek.
Je hebt vragen over:
- De aanhef, inhoud en afsluiting van een zakelijke Engelse e-mail
- Hoe is de opbouw van een Engelse zakelijke brief?
- Welke leestekens gebruik je in welke situatie : ; ’ , ! ?
- Hoe schrijf ik iets formeel maar ook vriendelijk?
- Ik wil nu een antwoord, hoe blijf ik beleefd maar wel vasthoudend?
- Hoe ga ik correct en professioneel met een klacht om?
- Welke afsluiting kan ik het beste gebruiken?
- Hoe nodig ik collega’s het beste uit voor een bijeenkomst?
- Klopt de grammatica wel?
Even voorstellen: Sheila de Wit.
Ik geef al vele jaren trainingen zakelijk Engels bij diverse bedrijven in uiteenlopende sectoren. Tijdens de trainingen heb ik gezien waar medewerkers echt behoefte aan hebben als ze een zakelijke Engelse e-mail of brief willen schrijven. Al deze informatie heb ik in dit boek gebundeld. Hier lees je de reden waarom ik het boek zakelijke Engelse emails en brieven schreef.
Het is vooral praktisch opgezet
Zo hebben we de ‘handy phrases’, voorbeeldzinnen die je in jouw e-mails gelijk kunt gebruiken.
Maar ook Engelse voorbeeldbrieven en e-mails over diverse onderwerpen.
Ook laat ik je zien hoe je gedaan krijgt wat je wilt op een beleefde maar wel directe manier. Zo krijg je snel reactie op jouw vraag.
Speciale hoofdstukken
Ook is er een speciaal hoofdstuk voor management ondersteuning, en medewerkers die op de Customer Service hun werk doen. Werk je in Finance, ook daar is aan gedacht.
Verder laat ik je het verschil zien tussen informeel Engels en formeel zakelijk Engels en hoe je met cultuurverschillen om gaat.
Het antwoord op uw vragen vindt u in het e-boek:
Professionele zakelijk Engelse e-mails en brieven schrijven in het Engels
Onderwerpen uit het boek:
- De opbouw van een zakelijke e-mail
- The Do’s and Don’ts
- Wanneer gebruik je: ” ‘ : ; – ( )?
- Algemene zakelijke correspondentie
- E-mails voor de management assistent
- Voor klantenservice
- En voor financieel medewerkers
- Beleefdheidsvormen
- Cultuurverschillen
- Gedaan krijgen wat je wilt
- Formeel en informeel Engels
44 pagina’s met waardevolle informatie!
Krijg een indruk: bekijk de inhoudsopgave en het inkijkexemplaar
Zakelijke Engelse emails en brieven schrijven, hoe het anderen heeft geholpen:
Professionele zakelijk Engelse e-mails en brieven schrijven in het Engels
How to get things done, choosing the right approach, be polite but firm
“Het boek is erg uitvoerig en alle onderwerpen die je kunt bedenken komen terug. Het boek is een prettige leidraad om een goede opbouw en structuur in je correspondentie te hanteren. Meer dan voldoende bruikbare tips die bijdragen aan een efficiënte manier van communiceren in het Engels. Met name zeer bruikbaar voor professionals die zoekende zijn in het zakelijk gebruik van Engels”.
Kim Pietersen – eigenaar Rietbergen Personeel & Organisatie
Professionele zakelijk Engelse e-mails en brieven schrijven in het Engels
emails for customer service, emails to suppliers, placing an order, wrong delivery, complaints, giving information etc.
“The Complete Guide to Business Emails and Letters
… a handy guide to the rules for business correspondence on paper and online, with practical tips and lots of very useful examples…”
Riet Blair MA Owner Talking Business
Professionele zakelijk Engelse e-mails en brieven schrijven in het Engels
Practical information to write professional emails and letters
“In dit boek is er over alles nagedacht om Engelse schriftelijke communicatie tijdens werk op de juiste wijze toe te passen. Tijdens het opstellen van Emails, brieven etc.
Geen droge stof, maar overzichtelijke, heldere tekst en uitleg met tips en voorbeelden. An applicable tool”!
Judith Schagen – van Overveld HRM medewerkster
Professionele zakelijk Engelse e-mails en brieven schrijven in het Engels
Lots of information to help professionals in their work. How to use the right tone of voice so you can get things done!
“Dit boek gaat veel bedrijven echt helpen in de internationale communicatie. Omdat wij meer en meer internationaal zaken doen communiceren wij dagelijks in het Engels, zowel telefonisch als per e-mail, en met name het internationale e-mail verkeer neemt alleen maar toe.
Inmiddels heb ik het boek mogen inzien en ondanks dat mijn verwachtingen al hoog waren, werd ik er zeer positief door verrast!
Het boek gaat ons echt helpen om op de juiste manier in het Engels te communiceren en ik zal het dan ook zo spoedig mogelijk bij ons intern bespreken.
De structuur, leestekens, algemene etiquette, wanneer formeel, wanneer informeel, maar ook zaken als datum en tijd kunnen, wanneer die op de juiste manier worden gebruikt, een e-mail een meer professionele uitstraling geven.
Daarnaast zijn de vele tips en “do’s” en don’ts” erg handig en zullen wij ook zeker gebruik kunnen en gaan maken van de diverse voorbeeld brieven (inclusief die met betrekking tot HR) in het boek.
Ik ben persoonlijk erg enthousiast over het resultaat en kan het boek dan ook bij iedere organisatie die Engelse communicatie voert aanraden.
Peter Rodenburg manager operations A&B Groep
Professionele zakelijk Engelse e-mails en brieven schrijven in het Engels
Layout of an email, punctuation, dates and times in British and American English, general etiquette for emails and letters, general business correspondence
‘’Een must voor iedereen die mails en brieven in het Engels schrijft en professioneel voor de dag wil komen. Handig, compact en praktisch. Met veel voorbeelden, tips & tricks. Vind snel de juiste zinnen, opbouw en toon voor al je mails en brieven. Aan de hand van veel voorkomende onderwerpen neemt Sheila je in haar guide stap voor stap mee. Ook interpunctie, afkortingen en verschillen in bijvoorbeeld Engelse en Amerikaanse tijdsuitdrukkingen komen aan bod. Handig bij het maken van afspraken! ‘’Getting things done’’, dat doe je met The Complete Guide to Business Emails and Letters.‘’
Eline Galle, adviseur HRM
Werkt u in Human Resource als medewerker of internationaal (HR) manager?
Bekijk dan de uitgave van dit boek met een EXTRA 31 PAGINA’S SPECIAAL VOOR HR.
‘The Complete Guide to Business Emails and Letters’
‘Professionele zakelijke Engelse e-mails en brieven schrijven’
Dit E-book gaat u verder helpen waardoor u met meer zelfvertrouwen een goede Engelse mail of brief schrijft en effectiever communiceert.
- Een handig en praktisch naslagwerk
- Vele voorbeelden van e-mails en brieven
- Kant en klare zinnen die je gelijk kunt gaan gebruiken
- Hoe je de juiste antwoorden op je e-mail krijgt
- Effectief schrijven
- Omgaan met vragen en klachten
- Formeel en informeel Engels
en nog veel meer
44 bladzijden met waardevolle informatie gebundeld in het E-boek voor € 12,50
Al meer dan 1893 keer gedownload.
Ontvang je liever het fysieke boek voor € 22,50 (incl. verzendkosten) neem dan contact op.