Workshop telefoneren in het Engels
Telefoneren in het Engels
Zakelijk telefoneren in het Engels workshop. We merken het zo vaak in de trainingen die we geven. Angst voor de telefoon. Werk je in een internationaal bedrijf en is de voertaal Engels dan zal je ook regelmatig zakelijk telefoneren in het Engels.
Zou het niet fijn zijn als je wist hoe je een zakelijk telefoongesprek in het Engels begint, inhoud geeft en afsluit? Je de juiste woorden kiest en de juiste antwoorden kan geven in professioneel Zakelijk Engels!
We gaan je daarbij helpen in deze workshop.
Heb je regelmatig telefonisch contact in het Engels?
Werk je in een internationaal bedrijf?
Is jouw Engelse woordenschat voldoende?
Ben je werkzaam als telefoniste, receptioniste of management assistent?
- Voor wie is de workshop telefoneren in Engels bedoeld?
Dit is een interactieve workshop die bedoeld is voor iedereen die regelmatig telefonische contacten heeft in het Engels. Dat kunnen ook groepen medewerkers zijn die regelmatig telefoneren in het Engels.
- Doel van de workshop is:
Het verbeteren van telefonische vaardigheden in een andere taal. Een gesprek aan kunnen nemen, samenvatten, doorverbinden en actie ondernemen met meer zelfvertrouwen.
- Wat gaat u leren?
-Een telefoontje op de juiste wijze aannemen
-Inkomende telefoongesprekken
-Uitgaande telefoongesprekken
-De juiste vragen kunnen stellen
-Zakelijk kunnen formuleren van zinnen
-Telefoonalfabet
-Kunnen samenvatten van de essentie van het gesprek
-Doorverbinden en in de wacht zetten
-Antwoorden kunnen geven op vragen
-Vloeiender kunnen spreken met meer zelfvertrouwen
- Met als resultaat dat u:
Vakkundig en professioneel telefoongesprekken kunt voeren in het Engels . Gesprekken die goed verlopen en antwoord geven op de vraag van de beller.
Praktische informatie:
Maatwerk:
We vragen u vooraf wat precies uw doelstelling is in een intakegesprek. Daar stemmen we de workshop op af.
Werkvormen:
Veel interactie waarbij telefoongesprekken ook worden geoefend.
Beginniveau:
Neemt u aan de workshop deel dan dient u een B1.1 niveau te hebben. Bekijk hier de niveaus van het CEF (Common European Framework)
Dagdelen:
De workshop bestaat uit 2 dagdelen van 2,5 of 3 uur. In het eerste dagdeel krijgt u algemene informatie en in het tweede dagdeel oefenen we telefoongesprekken waarop u feedback krijgt.
Locatie:
De 1 op 1 trainingen verzorgen we via video call.
Een workshop voor meerdere personen op een locatie van uw bedrijf/organisatie, is ook mogelijk. Maar ook via video call.
Mogelijkheden voor een online cursus.
U kunt ook onze online cursus HOW TO make a professional phone- or conference call in English bekijken. Leren in uw eigen tempo wanneer u het beste uitkomt. 24/7 bechikbaar.
Wilt u meer informatie en een prijsindicatie neem dan hieronder contact op.